2009. szeptember 29.

Csak egy vasarnap

Futas szakado esoben
Mivel mar csak egy honap a New York Marathon-ig ezert itt az ideje egy versenynek, ami elvalasztja a buzat az arpatol. A 18 merfoldes (29km) tav es a rendezveny neve Marathon Tune-Up is jelzi, hogy ide 90%-ban csak azok jonnek, akik mennek novemberben a maratonra is. Egyreszt kevesebben voltunk mint a felmaratonoknal masreszt a rajt utan finomabban indult el a mezony, mindenkinek a fejeben ott volt, hogy ez most hosszu lesz. A rajt elotti kepet igy kepzeld el: elozo este kezdett esni, reggelre oriasi tocsak, felazott talaj es persze szakado eso. Ezert taxival mentem pedig nem volt messze, mindez reggel 6-kor, full sotet. Fel hetkor mar en is a rajt korul nyuzsogtem egy hatalmas hangyaboly reszekent, szakado esoben, mindenki gyors mozdulatokkal es csendben tette a dolgat, futok szervezok egyarant. Kb. 4000 emberrol beszelunk, akik pirkadatkor itt aztattak magukat. Most nem volt himnusz, amikor hetkor eldordult a loves izgatott borig azott emberek mosolyogva csaptak neki a 29 km-es tavnak - es a nap csak par perccel ezutan kelt. Winkler mondta hogy "A V8 a pokolban is V8", hat… a futo meg Amerikaban sem normalis.

Boba Fett
a Union Square-en
A nap hatralevo reszet otthon toltottem a kanapen, labaim probaltak ertesemre adni, hogy ilyet megegyszer ne csinaljak veluk. Delutan sikerult elvonszolnom magam a boltba, a Columbus Avenue-n utcai fesztival volt, kirakodovasar, uccu ott egy Gyros stand, letudjuk az ebedet is gyorsan. Nezem a kinalatot, mondja az arus eros akcentussal, hogy a baranyt kerjem, igazi jo nemet barany. (A nemet barany miota lett ilyen inyencseg? Ez szerintem hulyenek nez, USA-ban nemet barany…) Jolvan, adjad, tan te is nemet vagy? Nem, alban. Na akkor szevasz, en meg magyar, Eastern Europe Forever! Odebbmegyek ket lepessel falatozni, megszolit egy mexikoi, hogy mennyiert vettem a Gyrost. Miert? Mert elotte ket feher embernek $3-ert adta neki viszont $5-ert. Hmm… nekem meg $7-ert. Eastern Europe udvozol :)



Korabban irtam mar az utcai harmonikasrol, aki Indiana Jones filmzenet jatszik, de Boba Fett sisakban. Na most megint volt dolgom a Union Square-en, ott volt, lefotoztam nektek, meg mindig sokkolja a nepeket es beteges rohogest valt ki mindenkibol :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése