2009. október 21.

Ebed seta

Vicces hely ez a nyujork, peldakent egy rovid osszefoglalo a mai ebed setamrol, 30 perc volt az egesz.
  • Kilepek az utcara, piros a lampa, kanyarodnak az autok, zold lesz a zebranak, egy nagy limuzin ugy gondolta meg atfer a lelepo gyalogosok elott majd satufekezett 1 centire a labamtol. A kocsiban egy bankarnak kinezo oltonyos razta az oklet, szajarol egy eros MF betuket tartalmazo szot olvastam le.
  • A postan feladok egy levelet, amire Forever belyeget raktam. Par eve talalta ki az amcsi posta, 42 centbe kerul es ha 10 ev mulva rakod ra a levelre, USA-n belul akkor is el fogjak vinni. Iden mar 44 centbe kerul. Ertelme? A postanak az nem feltetlenul rossz, hogy nala tartod a penzed es csak kesobb veszed igenybe szolgaltatasait. Masreszt ketevente 2 centet emelni, majd 1 es 2 centes belyegeket nyomtatni es szetkuldeni a postahivatalokba nagyon sokba kerul. Ugyes.
  • A bankban feladok egy csekket, amin penzt kaptam. Kokorszak, letezik meg csekk. Elonye szamodra, hogy biztonsagosabb a cashnel, mert a kitoltetlen csekkfuzeted hiaba lopjak el. Elonye a hatosagoknak, hogy van nyoma ha X adott Y-nak 100 dollart, olyan felut az atutalas es a cash kozott. Viszont ATM-nel fizettem be, ember nelkul, felet a takarekszamlara, felet meg rogton tovabbutaltam egy harmadik felnek. Modern is meg nem is.
  • Egy dinerben kajalok, az unisex WC-ben ez a plakat a falon, szavak nelkul…
  • Visszafele atsetalok a Battery Park-on, utbaigazitok egy turistat a Liberty Island Ferry fele majd belebotlok egy elo pulykaba, ahogy kapirgal a fak kozott. Szaz meterre a Goldman Sachs kozpontjatol - es akkora volt mint egy Bernathegyi! Mogotte a padon ul 4 no meg 6 gyerek, jatszanak, orthodox zsido csalad, mint ha a XIX sz.-bol leptek volna elo, hosszu szoknya, kalap, rovid haj, vastag harisnya (pedig meleg volt). Ahogy neztem semmi kozuk nem volt a pulykahoz :)

Van itt minden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése