2009. december 4.

Jyotisha

Kemeny napom van… Kiderult, hogy a fonokom egy Jedi lovag, bitangul vele az Ero. Eddig csak azt tudtam, hogy hivo hindu, vegetarianus valamint jogat, meditaciot es legzestechnikat tanit. Nem tanul, tanit. Ma megmutatta az iranytujet, mert este elutazik es kell neki, nehogy rossz iranyba nezve aludjon a hotelben, mert akkor nyugos lesz. Kiderult, hogy az indiai asztrologia mestere is. Igazabol meg kezdo, alig 30 eve tanulja. A hazat pl. amiben lakik, 7 evig kereste, hogy jo iranyba nezzen meg minden, azt mondja nem tokeletes, de egesz jo…

Ha nem tudnatok, a hindu asztrologiat Jyotishanak hivjak. USA-ban tiz ember ert hozza, az egyik o. Az 1 milliardos Indiaban parszazan.  A Jyotisha 16 tekercsen alapszik, ezeket Varganak hivjak, "A 16 Varga" - minden indiai vagja mi az. Mar ertem, hogy a tobbi jelentkezonek miert nem volt eselye a jobra ;)

Meg nincs vege, kb. 10 percet diskuraltunk az indiai 5000 eves asztrologiarol, a horoszkopokhoz hasonlo elorejelzeseirol, utmutatasarol, kave kozben kivalo tema. Nem hangosan, de azert hallotak masok is ha akartak. Visszaulunk a helyunkre, par perc mulva a perui kollegam odahajol hozzam: "Ne higgy am el mindent, a Biblia egyertelmuen leirja, hogy az asztrologia bunos dolog. A vilagot Isten teremtette, az elso ember Adam volt es o nevezte el az allatokat." Neztem… de nem rohogott. Aha, oke, tudom, johogy - szerintem dolgozzunk inkabb. Mondta jo, de ezekkel a dolgokkal ne vicceljunk, a Biblia komoly dolog es o hisz benne. O az egyik legjobb Unix sysadminunk, barmilyen Sun Solaris szervert masodpercek alatt helyrepofoz.

Csak en vagyok normalis itten??

1 megjegyzés: