2010. június 4.

Ajandek

Tegnap reggel bejovok munkaba es talalok ket lefoliazott ujsagot az asztalomon, leforditva. Megforditom, mint ha tuzbe nyultam volna ugy esett ki a kezembol a Playboy es a CKM! :) Ovatosan alapillantok, nem tevedes, Zimany Linda fogja ket kezzel csupasz kebleit, en meg itt allok talpig vasalt nadragban, ingben, egy elegans manhattani irodahazban es elkezd izzadni a homlokom. Nezek korbe hogy ki rohog, de siri csond korulottem. Ki rak nekem magyar Playboyt az asztalomra? Azert hamar osszeraktam, hiszen hetfon osszefutottam az emeleten egy pesti kollegaval, akit kikuldtek oktatasra egy hetre es rogton biztos voltam benne, hogy a pesti cimboraim vele kuldtek nekem egy kis "hazait", hatha orulok neki. A szivbajt hoztak ram. De nem tortent baj, nem latta senki, fetunesmentesen a taskamba csusztatom, a fiokba megsem rakhatom, meg ittfelejtem es megtalalja valaki.

Emlekeztek meg az elozo cikkben a WIRED storyra? Mivel mar par honapja kapom a felesleges WIRED-et a ceghez, a kollegak mar tudjak, hogy amikor jon, szo nelkul elveszik az asztalomrol, meg van beszelve, nekem ugyse kell. A tobbit el tudjatok kepzelni… delben mar a negyedik kollega gratulalt nekem, hatba veregettek es azt mondtak eleg laza vagyok, hogy a ceges cimemre jaratom a magyar Playboyt :)

Pesti kollegak… nyaron jovok haza, nektek reszeltek!

PS: Basszus, most mar a "nagy dekoltazs Playboy" keresesre is en fogok feljonni! De erzitek, hogy nem tehetok rola, ugye?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése