2010. június 21.

Rovid futasok

A mult heti kemeny betegsegem ellenere, ahol fogytam 4 kilot pedig nem volt rajtam felesleg elotte sem, bevallaltam ket versenyt is e hetre, kezdek erosodni ismet. Na nem volt hosszu egyik sem, mas miatt volt erdekes mindketto. 

A JP Morgan Corporate Challenge egy nagycegeknek rendezett vilagmeretu kupa, amit ot kontinensen rendeznek meg kulonbozo nagyvarosokban. Frankfurtban tavaly 73.000 ember indult rajta, a NY-i futamon "csak" 40.000 szokott. Nem hosszu, 3.5mi (5.63km) tehat tenyleg barki lefuthatja, lesetalhatja. Ismet ra kellett jojjek, mennyire utalom a rovidebb tavokat, en a lassu ero vagyok, nem egy robbanekony termeszet amugyse, 10 km alatt eleg esetlenul erzem magam. Azert vegigtoltam, 4:20-as atlaggal, ennyit birok, ez van, a befutonal volt sok szurkolo es bar ismet az ajulas szelere hajtottam magam, meg kepes voltam felemelni a ket karom a celvonalon, integettem a nepnek. Ekkor jott a meglepetes, oriasi ujjongas kovette befutasom, tobbszazan kiabaltak, integettek es meg TV kameras emberek is elkezdtek rohanni felem. WTF - korbenezek mi van itt, es ott all kozvetlen mellettem Mary Wittenberg, aki velem egyutt futott be… Mary a NY-i futoszovetseg CEO-ja, egy csinos, fitt es szemrevalo no - aki 47 eves! Igen, egy 47 eves novel azonos idot sikerult produkalnom es o egyaltalan nem nezett ki faradtnak mig rolam jobb ha nem beszelunk :) Azota megneztem, iden januarban 1:35h alatt tolta a felmaratont (az en PBm 1:43h). Ugy erzem ma este is lemegyek akkor edzeni… 

Vasarnap kora reggel egy szamomra mar szimpibb 5mi (8km) verseny volt, amelyre David skot baratomat kisertem el, aki 43 eves. Jovo heten Ironmant fog tolni Idahoban… (gy.k. 3.8km uszas, 180km bringa es 42km futas) A mai verseny neve Father’s Day Prostate Cancer Run volt (ezeknek nem problema az Apak napjat egy mondatban emliteni a prosztatarakkal, eljenez es unnepel ettol meg mindenki). A 12 eves fiaval jott el, aki persze maga is nagy futo de mivel fiatal, nem szokott 5k-nal tobbet tolni, ami igy is van jol. Na a lenyeg, hogy 32 fok volt es 80% pa’ra es behaltunk mindannyian. David laza 5:00-as ezreket igert, ehelyett 4:10-zel inditott majd a kozepen meg ragyorsitott, a vegen meg o is majdnem szivrohamot kapott a fiaval es velem egyutt. Jo lecke volt nyar-inditonak: magas paratartalomnal nem virgonckodunk, szepen hozzaadunk a szokasos atlagunkhoz fel percet es nyugiban vegigkocogjuk a tavot. Nagyon durva szaunaban futni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése