2012. július 30.

Belso termosztat


Ez nem vicc, ez eskuszom igy hangzott el ma delben a kantinban Nathan kollegammal, aki egy magas, csontos, voroshaju, szeplos, Andy Murray tipusu szep szal angol gyerek. Meseltem ugye, hogy a lakasomban nem volt semmilyen futes, amikor bekoltoztem. Azota a tulaj az en keresemre villany-radiatort szerelt a nappaliba es haloba, de ugy latszik 150 eve, amiota letezik az epulet ez eloszor nekem okozott problemat. Alant latod, miert.

Daniel: Tokom az angol nyarba gyerekek, gyonyoru a fu, de augusztus elseje van es tegnap este 8 fok volt.
Nathan: Es?
Daniel: Bekapcsoltam a futest.
Nathan: En becsuktam az ablakot...

Nulla foknal meg felveszik a kardigant es ezzel a tel is el van intezve. Nem az a tuzes nepseg.

2 megjegyzés:

  1. Vagy nem az a panaszkodós fajta népség...
    Állandóan áradoznak, hogy milyen szép, napos hazánkban az idő és remélik ez így is marad.
    A héten kétszer is azt kaptam angol kollégáktól válaszként a "have a nice day!"-re, "it is raining - again", nem volt pofám visszaírni, hogy "plenty of sunshine, sweatting hot and monsoon thunderstorms over here" :)

    VálaszTörlés
  2. nulla fokig biztosan... nalunk is ez van, 6-8 fokban mar poloban maszkalnak, de amint null ala megy a homerseklet, telesirjak a vilagot, hogy milyen hideg van :)

    VálaszTörlés