2012. július 19.

Ground Coffee

Futas utan eszembe jut, hogy nincs otthon kave. Az utcam vegen a Piccadillyn van is egy Starbucks, ahol szoktam venni zacskoval, orolve. Csatakosan, lihegve, futocuccban beallitok, a polcon megkeresem a fajtat, amit szoktam venni, a kasszanal pedig ez a nem is annyira meglepo parbeszed zajlik le.

- Hi, just this bag of coffee, ground please, for metal filter.
- Ehh, what?
- This bag, ground, metal filter, please.

Szegeny csaj nez a kollegajara segitsegert, hogy mit akarhat ez a marha, de a kollega eppen kavet gyart es messze van. Mar megint a kiejtesemmel szivok, nehez ez a ground szo, nem erti, hogy orolve akarom, de aztan gyanus lesz a dolog, lehet nem a kiejtesem a gond. Megnezem a lany nevtablajat: ~ Gabi ~

- Szia Gabi :)
- Oh... szia! (megkonnyebbult sohaj)
- Szoval orolve kernem a kavet, fem filterhez
- Aha... (latom nem sokkal vagyunk elorebb, pedig a nyelv mar nem akadaly)
- Ott jobbra hatul az a nagy gep...
- Ah koszi - bocsi, hogy benazok
- Semmi baj, nekem is volt elso napom a meloban.
- Mar masodik!
- Hajra Gabi :)

2 megjegyzés:

  1. orulok, hogy jonehany ev USA utan neked is problemad van, hogy megertsenek. En egyszer gyufat szerettem volna venni a Portmouth-i tescoban, vegul asszem ongyujtot vettem...

    VálaszTörlés
  2. Ezek a kávézók és a magyar lányok, ej de sok van belőlük:)

    VálaszTörlés